شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی آذرسبز پویا صنعت به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات با کیفیت در بخشهای مختلف خدماتی، کارشناسی، فعالیتهای ورزشی، امور هتلداری، ایجاد و بهره بردای مجتمعهای خدماتی، رفاهی و اقامتی، خدمات حمل و نقل درون شهری، فنی و پشتیبانی ، تعمیرات و نگهداری ساختمان و ... به آذرسبز پویا صنعت و شرکتهای تابعه و تمامی ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی، با تکیه بر سرمایه های انسانی متخصص و متعهد خود و همچنین بهره گیری از روشهای نوین علمی در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات، همواره در صدد ارائه بهترین خدمات و کسب حداکثری رضایت مشتریان خود می باشد.
چشم انداز ما در شرکت تامین نیروی
انسانی و خدماتی پشتیبانی،
همواره با تمرکز بر اصل مشتری مداری، تلاش مجدانه جهت نیل به ارائه خدمات
با کیفیت بالاتر و کسب رضایتمندی حداکثری
در
تمامی حوزه های خدمات قابل ارائه و
توسعه مستمر در کلیه زمینه های کسب و کار در راستای تامین منافع شرکت و مشتریان می
باشد.
·
خلاقیت، نوآوری، صداقت، سخت کوشی
و پایبندی به اصول اخلاقی
.
·
کسب حداکثر رضایت مشتریان و ایجاد
فرهنگ مشتری محوری.
·
بهبود مستمر و ارتقای بهرهوری
·
تعالی سازمانی و نتیجه گرایی(کسب
حداکثر رضایت مشتری و دینفعان)
·
کسب رضایت ذینفعان
·
رعایت حقوق مشتریان، کارکنان و
سهامداران
·
پایبندی به قوانین و مقررات داخلی
و بین المللی
·
تشویق و ترویج کار گروهی، تلاش
فردی کارکنان و مسئولیت پذیری در جهت دستیابی به چشم انداز و اهداف شرکت
·
توسعه و مشارکت همکاران و انجام
کار گروهی
·
تلاش در جهت رشد فردی و سازمانی
کارکنان
·
آموزش مستمر و تربیت نیروی انسانی
با کیفیت و توانمند
·
توسعه همکاریهای سازمانی
·
رعایت اخلاق حرفه ای در کسب و کار
·
ارتقاء جایگاه اجتماعی سازمان
·
استفاده از تبلیغات مبتنی بر
واقعیت
·
ارتقای همافزایی مبتنی بر واقعیت
با رویکرد فرآیندی
خط مشی شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی آذرسبز پویا صنعت
با هدف تأمین تامین نیروی انسانی در بخش های مختلف خدماتی، کارشناسی، فعالیتهای رفاهی و اقامتی، ارائه انواع خدمات فنی و پشتیبانی ، تعمیرات و نگهداری و ... به آذرسبز پویا صنعت و شرکتهای تابعه و تمامی ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین افزایش میزان رضایت هرچه بیشتر مشتریان و حفظ منافع ذینفعان، خود را متعهد می داند در راستای تحقق آرمانها و رسالت والای آذرسبز پویا صنعت بر پایه ارزشهای دینی، ملی، اجتماعی و سازمانی، به عنوان یک پشتیبان، همراه و حمایتگر در ایجاد هماهنگی، توسعه و پیشبرد راهبردها و نقشه راه، خدمات خود را به نحوی ارائه نماید که نیازهای مشتریان خود را شناسایی و برای برآورده ساختن آنها در هر حوزه و سطح، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورد و با اجرای اثربخش و دقیق آن و بهره گیری از منابع ، امکانات و نیروهای توانمند خود به عنوان ارزشمندترین سرمایه، بهترین و شایسته ترین خدمات را به مشتریان خویش عرضه نماید.
لذا بمنظوردستیابی به مقاصد فوق،
محورهای زیر را سرلوحه خود قرار داده است:
·
شناسایی نیازهای مربوط به نیروی انسانی و انواع
خدمات مورد
·
درک و رعایت کلیه الزامات قانونی، مقررات و
استانداردهای ملی و بین
المللی؛
·
توانمندسازی و توسعه منابع انسانی به منظور افزایش
سطح مهارت آنان به
عنوان
ارزشمندترین منابع؛
·
ارائه انواع خدمات پشتیبانی، رفاهی، اقامتی و
فرهنگی با بالاترین سطح
کیفیت؛
·
افزایش اثر بخشی فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت و
بهبود مداوم آنها؛
·
بدیهی است در صورت
لزوم به منظور اطمینان از حصول نتایج و دستاوردهای
مورد انتظار، خط مشی کیفیت مورد
بازنگری قرار می گیرد.